Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Beatrice F Wik - 29 juli 2009 23:46


Fick ju förra gången lov att ta bort bilden på min dotter, hade varit dum nog att inte fråga om jag fick visa upp den för cyberrymden.


Nu har jag dock fått hennes godkännande, för en bild hon själv valt ut, och stolt mamma som man är, visar man ju gärna upp sin vackra dotter!


Här är min stolthet; Elinor.

Av Beatrice F Wik - 29 juli 2009 17:56


Idag har ni varit riktiga Änglar, Styvmor och Pappa!

Det jag har fått hjälp med idag har hängt som en stor, svart slöja över mig hur lång tid som helst!

Jättetacksam. Verkligen.


Av Beatrice F Wik - 29 juli 2009 12:31


Vet inte vem av mina bloggvänner som skrev nå't om tonårshormoner för ett par dagar se'n... Tror det var du, Spidermom.


Jo då, det kan jag skriva under på! Min tjej är ju som sagt 12, men hon är redan väldigt tonårsaktig, det har liksom bara flugit på henne det senaste halvåret. Förändringarna se'n förra sommaren är helt enorma!


Igår lade jag in ett jättefint foto på henne. Tänkte inte på att jag borde ha frågat henne först. Under sen kväll igår satt jag sedan uppe och läste bloggar. Elinor kunde inte sova så hon kom upp och satte sig hos mig. Och fick se att jag lagt in en bild på henne i min blogg! Hemska gärning, hur kunde morsan lägga in en så fruktansvärt ful bild på henne!? Ååååh, vilken skräck! Hon var ju så ful, så det var inte sant!


Visade henne då en gullig kommentar jag fått av Viveca, om att hon tyckte Elinor var jättefin och dessutom lik mig. Då blev det ännu värre! Till på köpet lik mamma, kan eländet bli större?! :)

Det hela slutade med att jag fick ta bort bilden på henne, tack ändå för kommentaren Viveca, jag vet att det var välment och den värmde (om inte min dotter så i alla fall hennes mor...) Ja, du vet väl själv hur det är att va tonårsmamma? Inte helt enkelt alla gånger.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards