Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Beatrice F Wik - 18 januari 2010 23:25


När jag nu kollat min mail upptäckte jag att jag fått några jakande svar på personer från min historia som sagt ja till att vara mina vänner på Facebook. Det kom ju upp en hel drös, när jag registrerade mig ;). Hmm. Vad gör man nu?!

 

Very interesting med nya ting...

Av Beatrice F Wik - 18 januari 2010 22:57


Fick snabbt bege mig iväg med bussen idag, efter halva skoldagen. Min grabbs fröken ringde och berättade att Gabriel mådde dåligt. Halsont, illamående. Kräktes aldrig, dock. Han mår bättre nu, så jag antar att jag kan skicka iväg honom till skolan imorgon.


Min dotter har gått med i Facebook. "Det har jag också funderat på" säger jag och snabbt så in i Norden har hon registrerat mig också där. Vi tog bilden från bloggen. Det gick på ett par minuter. Så nu är det bara du kvar, Ingrid!!! ;)


En hel massa från Facebook har jag dock inte alls förstått. Är för tillfället bara registrerad, jag är liksom nykomling och har ingen superkoll på situationen. Lustigt var bara att en hel drös med gamla vänner dök upp, som man på något vis gör vänförfråganden till, när jag skulle registrera mig. Och en kollega. Hur i hela fridens namn vet Facebook allt detta? Magi... :=)


Ja. Imorgon ska jag be en av mina vänner som tjatat på med mig att gå med i Facebook att förklara hela situationen för mig. För jag är som sagt nykomling...


Kära bloggvänner, ge gärna vänförfråganden till mig. Jag har fortfarande inte riktigt uppfattat hur det hela fungerar, nämligen...


Sov sött, mina kära;)




Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards