Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Beatrice F Wik - 31 januari 2010 19:37


Idag har jag varit riktigt duktig, om jag får säga det själv (och den friheten tar jag mig... annars finns det väl inte många som gör det!!! ;)

(Fick en uppmuntrade kommentar från Miracle, dock, mitt i min städning, det tackar man för...)


Ja, det som är så duktigt med mig idag är att jag städat ordentligt i huset. Dammsugit, torkat golv, dammat, tvättat, städat toaletterna... Oj oj oj, vad nöjd jag känner mig ;=)


Dottern är dålig, febrig, så jag har hyrt en film till henne. Hyrde en till mig själv också, som jag tänkte sätta mig ner och se snart. Ska vika lite tvätt först, bara.


Citat, go' vänner, kan man väl knappast leva utan. Idag har jag fallit för ett av Albert Einstein:


"Om de ger dig ett linjerat papper, så skriv på tvären."

 

Citat

Albert Einstein

 

Albert Einstein är förutom en av världens berömda fysiker, en legend som tillskrivs en massa citat. Han är mest känd för relativitetsteorin, som var banbrytande för sin samtid. Han erhöll Nobelpriset i Fysik år 1921. Albert Einstein är en av våra stora genier.

 



Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards