Alla inlägg under januari 2010

Av Beatrice F Wik - 3 januari 2010 23:52


Sovardag...


Var ute och svirade igår kväll, med bästa väninnan. Det var så länge sedan sist! Lena och jag satt mest i vår egen lilla bubbla och pratade. Och så bjöd hon mig på mat (en försenad födelsedagspresent... fyllde i april;)


Nå väl, himla roligt var det att komma ut. Men idag har man varit trött, usch, har sovit halva dagen... Tur att man börjar jobba snart, så det blir lite ordning och reda!!! ;=)


Sov sött!

Av Beatrice F Wik - 2 januari 2010 11:13


God förmiddag!


Nytt år igen... Blev inspirerad av den Ingrid skrev i sin kommentar (se nedan). Tiden flyger iväg. Nu kan jag inte bara sitta här och klaga.


I år ska jag ta tag i saker som känns fel. Må 2010 bli ett förändringarnas år på det vis du har tänkt dig, Ingrid. Jag har också en del saker i mitt liv som jag vill förändra. I år tänker jag verkligen göra det.


Ha dä gött!

Av Beatrice F Wik - 2 januari 2010 00:34


... för av citat är världen uppbyggd...




tror svensklärarinnan ;)


"Varje gång man öppnar sitt hjärta blir man lite mer människa."


/Patricia Tudor-Sandahl

Av Beatrice F Wik - 1 januari 2010 22:24


Jag håller på med en novell. Brukar skriva någon per lov som jag sedan säljer. Därav mitt bloggstopp. Var tvungen att fokusera. Det jag gör, vill jag göra till 100%. Av hela mitt hjärta. Bloggandet kräver också sin inspiration och jag var helt enkelt nödgad att "stänga av" här för att få till det på bästa möjliga sätt i mitt andra skrivande. 

Är fortfarande inte helt färdig, men jag kände mig lite småmanad att blogga lite grann, med anledning av de fina kommentarer jag fått. Kommer snart tillbaka helt och fullt... ;)


Tack, Du söta, goa Tina för det fina du skriver till mig (Detta bär jag med mig. Genom det svarta och gråa...) och för att det är ett kärt nöje att besöka din blogg.


Miracle, speciella vän, likaså. Tack också Dina och Alessandra för era hälsningar och för det ni skriver. Till mig och i era bloggar. Önskar Er allt gott under det nyfödda året.  


Och, xxx: Jag blev sååå smickrad över din kommentar. Det har värmt hela min dag; min i övrigt isfrusna, kalla januaridag. Jag känner mig också mycket hedrad över att Du gjort Dig besväret att hitta min lilla blogg.


Sov Gott i natt, alla vackra själar där ute!!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards