Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Beatrice F Wik - 1 februari 2010 22:51


Det har varit en konstig dag idag. Meningen var att min arbetsdag skulle bli tidig, men då min närmaste kollega var sjuk och inbokad på möten, ryckte jag in i hans ställe och det hela slutade med att jag lämnade skolan vid sjutiden på kvällen.


Astrött när jag kom hem, efter typ 18 timmars bussresa dessutom, men min naturliga klocka gör, att jag trots detta nu är pigg. Ska ändå ta mig rejält i kragen och krypa till kojs snart. Fast det lär väl knappast komma som någon överraskning när jag påstår att jag inte är någon kvällstrött typ som längar efter kudden när natten kommer smygande ;)


Imorgon får Elli hit en dörs tjejer som ska ha filmkväll. Två av dem sover över, de har studiedag på onsdag, så jag får huset fullt, so to say...

 

Nu känner jag verkligen tröttheten i ögonen, så jag önskar Er alla en riktigt god natts sömn !!! ;-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards