Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Beatrice F Wik - 9 februari 2010 23:31


Det sägs att en sjöman inte ber om medvind, utan istället lär sig segla...

 

Jag väntar och längtar mig galen efter vår och ett ljummet klimat att promenera i, men min önskan lär väl knappast ha någon makt över vädret, tyvärr, wish it had... ;) men så är icke fallet, så under kvällen har jag dragit på mig promenadskorna, termobyxor, mössa och hela skiten och tagit min så högt älskade kvällsrunda. Men jag kan inte påstå att jag tycker om det. ;/ Fast nu börja min kropp bli degig och det avskyr jag, så nu har jag inget val!!! ;=(


I övrigt fortfarande häcken full... Ska iväg på kurs om betygsättning imorgon på min gamla gymnasieskola... Härligt att slippa ta bussen de där sju milen jag annars pendlar varje dag. ;)


Sov Sött mina kära vänner! Ska ta mig en varm dusch, sedan väntar en skön säng på mig...


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards