Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Beatrice F Wik - 21 februari 2010 22:59


Usch, jag har dåligt med inspiration just nu...


Helgen har varit skön, men hu så snöig!!! Inte var det enkelt att köra bil, heller. Vår parkering (vi bor i ett radhusområde och har en gemensam parkering) var ganska igensnöad. Jag hade bestämt mig för att bege mig till ett köpcenter en halvmil utanför stan, trotsade maken, som absolut inte trodde att det ens skulle gå att köra ut från parkeringen och gav mig iväg i snöyran. Och det gick så bra så. ;)

Men kul var det inte!!!


Nu måste jag bli lite gnällkärring: Tusan, vad dyrt allt är. Några matkassar, 700 kr, no problems!  Inte är det några probbe att få pengarna i rullning, inte...


Eftersom jag nu själv har dåligt med inspiration, lånar jag lite av Miracle, min vän. Hon säger att det är ok...


Så: Ett ordspråk värt att lägga på minnet:


Du ska inte göra det som du tror världen behöver.
Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga
Ty vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.


Ordspråk från England 1600-tal.


Sov Gott, Kamrater!!! ;-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards