Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Beatrice F Wik - 11 mars 2010 22:38


För allmän information, utifall intresseklubben eventuellt skulle känna för att anteckna hostas det något alldeles fruktansvärt från vår övervåning. Bacillusker som heter duga...


Mycket mysko dock att jag, som i vanliga fall brukar fångas av det ena viruset efter det andra, stått pall mot dessa djävulska baciller i min omgivning... Peppar, peppar, får väl tilläggas... Snart ligger väl också jag, däckad... ;// Kanske känner jag mig lite illamående, trots allt???

 

Det blev vabb idag, med Gabriel. Fast båda barnen var hemma, sjuka. Önskar ibland att man kunde klona sig.


 Å andra sidan kan man ju fundera över hur en värld med Beor i plural skulle arta sig. Intensiva Beor i högvarv... Rimligtvis skulle vi täcka upp allt luftrum som någonsin fanns och omgivningen skulle till slut kräkas galla över mig och mina kopior.


Nej, Det är nog tur, trots allt, att man bara är en. I alla fall för världen runt omkring ;)


Intressant, dock, att leka med tanken...


Hade tänkt skriva om någonting helt annat ikväll, men jag tror istället att jag för en gångs skull skall bete mig som en klok kvinna och gå till sängs i rimlig tid.


Sov sött i natt, älskade Vänner.



 

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards