Alla inlägg den 8 april 2010

Av Beatrice F Wik - 8 april 2010 19:12


Vad sägs om att få ett sms från en vän med följande innehåll:


"Va är det för bild på dig som blivit taggad på Facebook? Du är ju nästan naken?!"

 

Snacka om att paniken börjar sprida sig...

Tänkte på min dotter, alla elever under tiden jag loggade in på Facebook. Lugnade mig en smula:

 "Det finns väl ingen som lyckats komma över någon lättklädd bild på mig? Det är säkert någon form av semesterbild på mig i bikini och det är väl ingen världskatastrof..."


 Kom in på Fb, hittade ingen bild, men blev åter halvt panikslagen och den här gången dessutom paraniod. Kan någon ha smugit på mig och fotograferat mig genom fönstret här hemma?! Jaa, det finns ju i princip folk till allt... Vem tusan vet?!


Vid det här laget var jag bra skärrad, hittade dock ingen bild, men ringde upp min vän som skrattande frågade varför jag inte läst hela sms:et:

"En smart person läser hela sms:et ;) " stod det.


Grundlurad!!! Det var alltså ett skämt!

Hahaha, jättekul! =)

Skrattade dock själv efteråd. Men rädd hann jag bli...

 


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards