Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Beatrice F Wik - 8 maj 2010 23:00


Har varit ute och letat examenskläder till Elli idag, men hittade bara ett par tights. Nåväl, alltid en början. Hon vet i alla fall exakt vad hon vill ha, så nu gäller det bara att finna kläderna...


Inte helt lätt, dock, att få till tiden. Min dotter är en aktiv tjej; friidrott, fotboll, gitarr och går i musikklass med diverse uppträdanden, så det är faktiskt inte enkelt det här med tid. Hennes far är lika aktiv med all sin träning. Han tränar för övrigt tjejernas fotbollslag.


En sen kvällspromenad med bästa väninnan gav mig en rejäl dos kraft. Väninnan berättade, under vår lilla promenad att hon hämtar en del av sin styrka från mig och jag säger detsamma om henne. Bästa väninnan är ingen bloggare; tror knappt ens att hon läser mina inlägg, så jag tänker inte fläka ut henne här, men jag kan ändå säga att hon är en kopia rent utséendemässigt av kvinnan nedan. Hon har t o m i sin ungdom blivit ombedd att skriva autografer, folk har verkligen trott att det varit Lena Ph de mött.


Det här är alltså, i stora drag till utséendet, min allra närmaste vän.

Håll med om att hon är vacker? ;)



Känner alltså inte Lena Ph, men hon är säkert helt underbar hon med. Hennes kopia är det dock med all säkerhet.


Vad vore man utan sina vänner, månntro?


Sov sött. ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards