Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Styrka...

Av Beatrice F Wik - 26 maj 2010 18:59


Just nu ber jag om styrka och kraft.

Kraft att fortsätta kämpa.

Mod att förändra fast jag inte vågar.


Det känns som om jag snart inte orkar mer. Trots att jag vet att jag måste vidare, vidare, vidare...


;/

 
 
Ingen bild

Mona

26 maj 2010 19:57

Jag hoppas det inte är lika allvarligt som det låter, säg till om jag kan göra något
/kram Mona

 
Ingen bild

Bea

26 maj 2010 21:10


Tack, Vännen...
Neej, jag känner mig urlakad bara, Allt går på högvarv, det känner väl vilken mor som helst igen. Full fart, och jag brukar gilla det. Men nu känner jag mig så trött. Tänk om det fanns något hål någonstans dit jag kunde bara få fara och vara...

Jag längtar efter ensamhet. Skylle vilja sitta under min korkek en stund, som Tjuren Ferdinand och bara luuuukta på blommorna. Känner att folk drar i mig, från alla håll. Det ironiska är att det faktiskt inte är mitt jobb som tröttar ut mig, utan min fritid, Det har gått så långt att jag ibland känner för att slänga telefonen åt h-vete... JAG VILL BARA VA I FRED: VILL BARA VA I MITT EGET SÄLLSKAP!!! Få en chans att hämta kraft, andas... ta det lugnt.

Fula tankar, jag vet. Men de är sanna... ;(

 
Ingen bild

Bea

26 maj 2010 21:17

Vill bara säga en sak till: Lämna mig nu inte, när jag skriver så här, Du vän som ger mig styrka!!! Det är inte Dig jag syftar på... Mina nära o kära skulle jag inte kunna ta ett andetag utan. Men det är allt f-ing j-a brus runtomkring.... Jag vill ha ro. Ro, ro, ro.

Så Mona: Tack för din omtanke. Många kramar

 
Ingen bild

Muppen

26 maj 2010 23:16

Men lilla vän, är du så sliten? Även om jag jobbar otroligt mycket och länge så är det lugnt på min lilla fritid. Jag sitter på bussen till Stockholm i morgon torsdag. Ring om du vill och orkar.

 
Miraklet

Miraklet

27 maj 2010 01:38

Åh söta underbara..
Åk iväg någonstans, en weekend för dig själv, koppla av, SPA kanske vore något?
Bara rå om dig själv för en stund.
DU MÅSTE!
För ditt eget bästa.

*Styrkekramar till tusen och åter tusen*

http://abimopectore.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

27 maj 2010 08:31

Jag vill inte säga någonting... bara tyst tyst smyga förbi och ge dig en stor varm KRAM..
Den får säga mer än orden.
Take care vännen..

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Gittis

Gittis

27 maj 2010 09:31

Oj Bea vad tråkigt att höra. Hoppas det blir bättre och gläd Dig åt den fina tid vi har framför oss. Du vet tiden mellan hägg och syren, som är så underbar.

Kram kram

http://eacm

 
Ingen bild

Gull-Britt

27 maj 2010 09:47

Här finns vi. Det vet du.
Kram på dig

 
Ingen bild

Tina

27 maj 2010 11:58

Släng inte telfonen iväggen.. men dra ut kontakten ibland. Det är fullt tillåtet. Det är ditt hem & du bestämmer. Ibland är det det vi måste göra för att finna just det där du nu söker. Lugn & ro.
Jag stände OFTA av min telefon när jag mådde dåligt. Jag drog mig medvetet undan..gick in i mig själv & återfann styrkan så småningom. Men det va en hel del gnäll från olika håll.. fick höra hur konstig jag blivit, hur knäpp jag va.. men just då orkade jag inte..det va sårande att höra men jag va tvungen att se förbi det för MIN egen skull. För vem gör allt det där som jag brukar hålla i om jag inte finns där... nä Bea. Stäng av telefonen..gör dig svåråtkomlig i perioder. Säg NEJ!
Du är prio ett!! För om inte du mår bra.. mår inte de som älskar dig heller bra!!!!
Varmaste kramen till dig // Tina

 
Ingen bild

Bea

28 maj 2010 21:29


Å, tack, älskade Vänner!!!
Det är väl tack vare er som man inte ligger med näsan i vädret, antar jag. Även om jag just nu inte befinner mig mil därifrån...

KRAM, all värme, allt gott till Er alla. Ni som bryr er om mig och för mig är finast i världen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards