Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Beatrice F Wik - 30 maj 2010 22:57

 

När Håkan kom hem från träningen ikväll, kom han med en chokladask. Med hjärtan, jordgubb och choklad. Inuti asken stod det att "jordgubb och choklad smakar kärlek."

 

 

Åååå, så sött!!! En morsdagspresent, fast Gabbe såg lite frågande ut när jag tackade. ;) Jag tror, om jag skall vara riktigt ärlig, att många av er män därute underskattar vikten av romantik. Ni är ofta så praktiska, och förstår inte alltid vad ni kan göra med en kvinna med hjälp av lite blommor och choklad....


Med anledninga av detta, för att jag blev så glad... vill jag ge en liten blomma till "mina mammor" på Mors Dag. Jag har sms:at Er, men Ni har inte svarat, Ni har säkert inte sett mitt sms. Jag har stått i kiosken för Gabriels fotbollslag idag, sedan under eftermiddagen har Håkan tränat fotbollstjejer ända fram till kvällen, så vi har inte kunnat komma, men jag sänder en hälsning till Er så här...


GRATTIS GITTIS OCH GULL-BRITT PÅ MORS DAG!!!

Ni är som mammor för mig!!! Kramar


Den här buketten är till Er

Av Beatrice F Wik - 30 maj 2010 20:39


Igår kom jag iväg i alla fall. Och det blev ett väldans drag!!!  Grannen/väninnan har fyllt 40 och bjudit in sina 20 (eller vad ni nu var... nå'nting i den stilen) närmaste väninnor och vi satte nog gung på halva Stockfallet, tror jag. Det var såå kul att träffa lite nya, trevliga människor; för övrigt brudar "där det inte satt fast" om man säger så... Lite "forty is the new twenty-varning" när när vi begav oss ut på stan i försommarnatten med en fyrtioåring som är såväl vacker som "vild och skild".

 

 Jaa, det piggade verkligen upp. Tror att jag börjar hitta tillbaka till mitt vanliga, glada Bea nu. Hoppas jag... Behövde i alla fall få lite energi någonstansifrån och det tror jag att jag fick.


Trött som en bomb var jag när jag under dagen stod i kiosken för sonens fotbollslag. Men det var det värt! En glädje är värd mer än tusen sorger... Jag har inga alls problem, vare sig med trötthet eller huvudvärk om jag vet att jag orsakat detta själv genom att ha skoj kvällen före. Värre är det ju när man får migränattacker helt oskyldigt, so ta say. Sådana som bara hoppar på en för att man är stressad och känner sig sliten och nedgången.


Sov Gott, Alla därute som i denna stund har den goda smaken att "läsa mina tankar" ;)


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards