Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Stackare...

Av Beatrice F Wik - 18 juni 2010 20:12


TV:n brusar i bakgrunden. Kronprinsessbröllop, bröllop, bröllop... Stackars kungligheter, säger jag bara. Vilken press!!! När jag gifte mig dog jag nästan av nervositet, fast det var ett litet bröllop. Föga intresserar det väl världen om Bea Wiik från Värmland gått och gift sig eller ej. Ändå betydde det naturligtvis mycket för mig, vad liten i världen man är egentligen. Och så tycker man att saker är superviktiga; fast egentligen är det ganska få som bryr sig. En av nio miljoner bara i lilla Sverige är jag. Och Sverige är ett litet land...


I alla fall; Vet inte om Victoia & Daniel njuter av uppmärksamheten, jag hoppas innerligt att de gör det. Själv är jag urnöjd med att vara dold i mörkret. Usch och fy för att få hela privatlivet uppfläkt i media (förvisso är man kanske en smula sotis på deras förmögenheter;), men ändå. Jag led med prinsessan Madeleine under alla skriverier i samband med hennes uppbrott från fästmannen. Alla fotografier; Nu har hon lämnat Jonas, förlovningsringen borta....


Stackare, säger jag bara. Bevakad i varje sekund... Tur att man inte är kunglig.


Sov Gott, alla därute!

 
 
Gittis

Gittis

19 juni 2010 11:18

Ja Bea, visst är det mycket brölopp nu och länge har det hållit på också. Stackare som har varit i rampljuset så länge.

http://beabloggar.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

19 juni 2010 11:34

Åh jag kan bara hålla med! Jag hade aldrig klarat nåt sånt! Jag kan inte låta bli att tänka på att Tänk om dom blir skitnödiga mitt under cermonin :-O !!! Jag har ju en tarmsjukdom, så det brukar vara min första tanke :D !
Och tänk o Daniel säger nej... Vilken katastrof, hihi! Näe då, dom är så kära :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

19 juni 2010 21:33


Hahaha, Nettis!!! Så långt har jag aldrig tänkt, men det vore ju fruktansvärt om dom blir skitnödiga mitt i allt!!! Jaa, du är rolig!!! =)

Kramar

 
Nettis

Nettis

20 juni 2010 09:55

Tittar in och önskar dig en trevlig dag :) ! Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Alessandra

Alessandra

20 juni 2010 10:12

Det var jätte fint utrustat inne i stan för dagen iära :) Själv tycker jag att det gick lite väl fort, dom liksom bara svischa förbi.. Men det var fint, jätte fint! (jobbar på gatan där dom åkte så det var därför jag var där)
Hoppas du haft en trevlig helg och att den även fortsätter i dag :D

http://www.alessandra.se

 
Ingen bild

Tina

20 juni 2010 22:05

Underbara fina vän!! jag vill bara krama dig & säga att du är en underbar vän!!
Du finns alltid i mina tankar & hjärta ska du veta!!
Ville bara säga det!!
Varm kram Tina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards