Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Beatrice F Wik - 27 juni 2010 00:11


Jag skrev ju att jag skulle ta en liten bloggpaus med anledning av att jag pysslar med annat skrivande, men igår satt jag och berättade för två gamla vänner som vi firade midsommar att jag "bloggar varje kväll" vilket jag vanligtvis gör, förutom nu då, när jag skriver annat. Vännerna skulle kika in på min blogg och bara för Er, gamla goa kamrater, skrivar jag nu i alla fall. Om utifall ni händelsevis skulle titta in hos mig. Det var jättekul att träffa Er igår; midsommaraftonen blev "alldeles lagom" med underbar mat och dryck, glädje, skvaller och snack och barnen verkade ha roligt.


Idag var jag så lyckosam så jag fick komma på ett nytt trevligt kalas, och fira med släkten. Också detta blev urlyckat! Släktingen som fyllde 70 är som 30 i sinnet och maten var gudomlig också här. Mina barn fiskade i Klarälven och fick sig en båttur med Morfar. Det var så vackert att se dem, ungarna och deras morfar; Han, som rodde i sin stiliga kavaj och med sitt gråa hår och barnens glädje över hela situationen.


Tack, Släktingar och Vänner

för värme, fest och glädje!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards