Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Beatrice F Wik - 17 juli 2010 20:57


Jag är bakvänd, bak- och fram. Nattmänniska, tycker om hösten. Underligt när man ska tycka om sommar, sol och stränder. Ja, fast det gör jag väl också. Det är bara det att jag är en alldeles för rastlös själ för att bara ligga som en padda på beachen och inte göra någonting. Härligt några dagar, sedan blir det bara segt. När det är så här varmt måste man ju bara iväg till stranden, man orkar liksom inte med hettan hemma. Dessutom är det ju kul för barnen att bada. Elli åker numera oftast själv med vänner, men Gabbe är fortfarande för liten för det.


Men idag har Gabbe varit hos Gittis & Calle, så det blev ingen strand för mig. Fast det var mest en plåga; kände att jag behövde göra ett ryck med dammsugaren genom huset och när jag kom i rörelse i hettan svettades jag verkligen så det rann... Drog av mig kläderna och gick omkring med dammsugaren i bara underkläder. Det var ju bara för tursamt att ingen kom förbi och såg mig genom fönstret. Gå omkring och dammsuga i bara BH och trosor; snacka om rubbat!!! Men är det olidligt varmt så är det! =)


Sov Sött Alla Fina!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards