Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Beatrice F Wik - 17 augusti 2010 22:41


... av att ställa om till gamla rutinerna igen efter åtta veckors ledighet. Mmmm... arbetsångest hade jag som heter duga kvällen innan, ärligt talat upplevde jag det nästan som dödsångest; men så är jag också en kvinna som överdramatiserar de flesta av situationer...


Nåväl; helt fel hade jag. Det var väl för tur att jag inte lade mig ner och avled på fläcken, för så illa var det inte alls att komma in i de gamla rutinerna igen; att träffa de gamla goda kamraterna.


Snälla nå´n... det här har jag gjort i 12 års tid: jag undervisar- varför skulle jag avlida just nu?! Det lustigaste av allt är att jag trivs med mitt jobb, det är nog svårt att få det bättre än så här... jaa, mysko människa är man. Att utforska sitt inre vore en hel vetenskap! :)


Dålig bloggvän för tillfället, men jag har fullt upp. Tänker på Er, finaste vännerna och kommer igen när jag får mer tid...

 

Med kärlek från mig, trots frånvaro <3


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards