Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Beatrice F Wik - 22 augusti 2010 22:55


Igår förmiddag var jag med och öppnade Kristdemokraternas valstuga på torget i Karlstad. Jag har aldrig valarbetat förut, men det känns som om jag fått fina mentorer, så det här skall nog lösa sig. Intressant värre, med nya erfarenheter. Alla partier har nu "slagit upp" sina valstugor på Karlstads torg, så jag föreslår att Du som läser tar dig en tur och kollar runt inför valet.


Stugorna kommer att bemannas av Karlstads kommunpolitiker från diverse färger. Det hela rör ju faktiskt Dig: du som bor i Karlstad. Det som beslutas kommer att beröra Dig, så din röst är viktig.

 

Själv är jag ju då Kristdemokrat, och hoppas innerligt att Du kommer att rösta på oss. Jag kan "från insidan" säga att Peter Kullgren, "ettan " på Kd:s lista i Karlstad, verkligen är så ödmjuk och vänlig som han verkar. (Han sitter ju på affischer all over the place i Karlstad.) En varm man.

 

Nåväl... tänk efter ordentligt vem Du ger din röst. Men kom ihåg att det faktiskt berör Dig. ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards