Alla inlägg den 12 september 2010

Av Beatrice F Wik - 12 september 2010 22:46


Trött är jag. Och det är så skönt att vara det på kvällen; jag är ju en sådan nattuggla :) Ska snart krypa till kojs.


Jag har haft en lugn och skön helg. Valjobbade lite igår, och hade min son med. Sedan käkade vi kinamat och Gabriel blev helt frälst : "Hit måste vi gå igen." Han har ju alltid velat ha McDonaldsmat när vi är ute och äter, men börjar nu bli så stor att han vill vidga vyerna. Gött, tycker jag, för jag är sååå trött på denna McDonalds!!!

Gabriel var med och jobbade; blåste upp ballonger med kd:s logga som han sedan delade ut till barn som gick förbi. Någon förälder blev riktigt bitsk: "Nej för f-n!!!" men det är smällar man får ta.


Hade verkligen längtat, när jag kom hem igår eftermiddag, efter en promenad med Lena, min bästa väninna. "Här kommer den upptagna" skojade hon när jag kom och ja, jag har verkligen haft häcken full den senaste tiden med diverse aktiviteter, så jag har knappt hunnit prata med henne. På ett bra tag. Men, som sagt, till slut kom jag och det var så skönt att verkligen få prata. Gå, gå, gå; prata, prata, prata.... Det är livet på en pinne!!! =)

 

Sov Gott! ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards