Alla inlägg den 13 september 2010

Av Beatrice F Wik - 13 september 2010 22:41


... Spännande tider, det här. Valtider. Sverige har klarat sig bra om man jämför med andra länder genom dåliga ekonomiska svängningar. De blå har skött vår ekonomi bra. Må det bara hålla i sig!!!


Och du: har du tänkt på, att när skatterna sänks höjs köpkraften?! Sänkta skatter innebär att vi alla får mer i plånboken. Och när köpkraften höjs: självklart genereras fler jobb!!! (Efterfrågan och produktion går hand i hand.)


Och det där med feminism=rött.... Neej, det stämmer inte. Har inte ens kraft nog att gå in på det nu; men du som är värmlänning kan kolla in debattsidan i NWT under de närmaste dagarna (förhoppningsvis). Kanske lite svar på tal! ;)

 

Nu är jag supereggad av dessa valtider; hoppas jag inte skrämmer bort någon. Man får skilja, antar jag, på åsikt och person.


Om jag inte missuppfattade det hela helt uppåt väggarna; ansåg Lars Ohly att Göran Hägglund (hörde detta i ett radioprogram) som människa, var den han helst av allt kunde tänka sig att umgås med privat. Trots att deras åsikter totalt splittade, rent politiskt.


Så jag attackerar inga människor. Men jag tycker, som jag tycker.


Sov Sött, alla röda, gröna och blå! ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards