Alla inlägg den 15 september 2010

Av Beatrice F Wik - 15 september 2010 23:43


Jag loggade in, fast jag egentligen inte har något att skriva. Börja bli trött på den politiska debatten inför valet nu; må det bli klart bara. May the best man win!!! ;) Neej, inte har jag gett upp, men just nu känner jag mig enbart trött...


När jag blir trött längar jag bara efter promenader med Lena, bästa väninnan. Jättekonstigt... Så är det alltid; ju mer jag får omkring mig, desto mer uppskattar jag hennes lättsamma, kravlösa sällskap. Den som tar mig som jag är. Som inte förväntar sig någonting, utan ändå finns där i alla lägen. Undrar om man kan få till samma situation på något annnat sätt: I en familj, på jobbet och över allt ställs krav. Jag kan ju inte bara komma och bete mig som en vildvuxen brännässla. Inte för att jag planerar det, men i alla fall... Bara en knäpp tanke. =) Men för Lena behöver jag bara finnas till.


Usch, jag känner mig trött; så det här blir bara en enda massa dravel; inget vettigt skrivet för fem öre, så jag ger upp och sover och hoppas att jag kan återkomma med någonting bättre imorgon!!!


Sov Gott!!! ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards