Alla inlägg den 21 december 2010

Av Beatrice F Wik - 21 december 2010 22:46


Vilken trevlig dag vi haft på stan idag, jag och min son. Först handlade vi färdigt hans julklappar (jag har några kvar... typiskt, blir väl inte färdig förrän sista dagen, Bea i ett nötskal;) och efteråt gick vi och åt Kinamat, bådas vår favorit.

Efter hans skoldag. Här i Karlstad går ungarna i skolan t o m imorgon. Ovanligt sent. Eller? Det känns så i alla fall.

Har lovat Elinor en mysdag på stan också; det får väl bli i mellandagarna. Ut och slita i reavarorna!!! Ja, egentligen, om jag ska vara riktigt ärlig, är väl inte det där något jag är så fruktansvärt förtjust i nu för tiden: att trängas i affärerna för att spara slantar. Inget fel med att spara slantar, förvisso, men att trängas i affärer är föga upphetsande.


Typiskt bara att jag är så fruktansvärt förkyld. Det drar ju ihop sig nu inför julen. En del som ska fixas och donas med...


Julstressa lagom, Alla därute! :)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards