Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Beatrice F Wik - 16 januari 2011 19:38


Idag har jag haft en dag, då allt känts helfel.

 

Ååå, såg fram emot en skön och rask promenad. Jag lägger alltid på mig ett tjusigt lager vinterhull. Hörde av en vän att detta är vanligt, det är inte julmaten som syns, utan snarare reaktioner på det mörka i vårt klimat, som gör att vi "går ner" i ämnesomsättning och allt möjligt. Vet inte om det är sant, men det är det säkert, för min vän Muppen är klok.
Nu blev det fel igen... Går inte att få bort det kursiva, det går inte att spara mellanslag, så hela texten kommer ut som en enda klump!!!
Usch, inte min dag idag!!!
I alla fall: Det gick ju inte att promenera raskt för fem röda öre!!! Halkan var fruktansvärd, så jag fick gå omkring och långsamt "finpromenera."
Och den jädrans bilen vi har (nu fick jag ut aggressionerna här med!!!) är stor som ett hus (Volvo V70, Herrgårdsvagn) och garaget litet som en fågelholk. När jag ska köra in och ut bilskrället får jag hålla på i en halvtimme!!! Det rör sig om centimeter för att inte skrapa sidan.
Nej vars, jag är inte alls på humör idag.
Lyssna på låten här; hörde den på radion idag och tänkte att... "Ja, den matchar mitt fina humör." En gammal slagdänga, föga inne men guuuuud, vad gött att få vältra sig lite i grinighet.'
Min bästa väninna och jag fick oss ett gott skratt idag, när hon av misstag sa att: hon läst en "artikel" om Sven Wollter i "Se och hör". Skvallertidningen alltså. =)
"Jaså, var det en debattartikel, eller?"
Den var lite rolig!!! ;)
Det här är från mig till alla underbara, väl genomtänkta "debattartiklar" i  "Hänt Extra", "Se och hör" och  jag vet inte allt vad de heter. Det är så himla spännade att läsa om vem som ligger med vem, hur nya, fina villan ser ut, eller hur Hollywood-fruarna roar sig, så jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen.
Sov Sött, Alla! ;)
&

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards