Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Beatrice F Wik - 19 januari 2011 23:22


... och vuxna kvinnor, för Bruce Springsteen är väl knappast någon grabb längre.

Man får faktiskt göra så här när man är PMS:ig. Inget konstigt med det. :-) Sitter ensam i kvällen och tittar på det här klippet gång på gång på gång. Karln är ju så jäkla snygg!!!

Låten är helt suverän egentligen, men just det här klippet är kanske ingen höjdare. Publiken sjunger med, så det låter mest som en fyllesång!:)


Bruce Springsteen i London: I'm on fire

 

&


Sov Gott, Alla Kvinnor ;=)

Av Beatrice F Wik - 19 januari 2011 18:28


Varenda månad, vid samma tidpunkt, händer något med mitt humör. Tror inte det slagit fel en enda gång sedan jag var 14 år och första gången fick känna på vad PMS innebär. Förutom när jag varit gravid förstås, men då var man ju konstant hormonstinn. Lyckorus ena stunden, andra tårar.


  


Jag fattar inte att jag aldrig lär mig.

Blir lika förvånad varenda gång jag upptäcker att: Men hjälp, det är ju hormoner som gjort mig så aggressiv de senast dagarna!!! Och min hy blir fruktansvärd. (Också samma sak- varje jäkla månad!!!)  Sedan i söndags har jag gått retat upp mig på precis allt. Bilen har varit för stor för garaget, jag är arg på halkan, skvallertidningar är kräkmedel och Jan Guillou en jäsande pösmunk. Snacka om provocerande menshäxa!

Men nu släpper det...  och här får ni förklaringen till mina aggressiva inlägg under de senaste dagarna! :)



Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards