Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Beatrice F Wik - 29 januari 2011 21:53


... har varit inne hos mig den här månaden. 376 personer har läst mina tankar i januari 2011. Jättelustigt, egentligen: Här sitter jag och skriver och Du kan genom teknikens under bara gå in och läsa det. Hmmm... gäller verkligen att vara restriktiv i det man skriver. Här skulle jag kunna säga att "Kalle Karlsson är en jädra idiot för han gillar mask" om jag kände för det.

Inte för att det är tillåtet, men vem sitter och lusläser och kontrollerar bloggar? Det måste ju finnas tusentals, bara i Sverige?

Usch, vad farligt...


Ett flertal personer i min omgivning har ordagrannt bett mig att inte omnämna dem i det jag skriver, då jag gör det helt öppet. Inte för att dessa människor har någonting att dölja, men det är ju inte alla som är "psykologiska exhibtitionister" som jag. Jag har inga alls problem med att blotta mina utmattningar eller störningar för hela världen om det är så; skrivarglädjen och feed back-en från bloggkamrater uppväger allt. Och så är jag en öppen människa. Men så pass intelligent är jag (fast mer är det kanske inte!!! :), att jag inte öppet lämnar ut mina vänner här.


Vi är alla olika. Och tur är väl det. Trist skulle det väl bli annars?! ;)


Sov sött, Världen

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards