Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

376 personer

Av Beatrice F Wik - 29 januari 2011 21:53


... har varit inne hos mig den här månaden. 376 personer har läst mina tankar i januari 2011. Jättelustigt, egentligen: Här sitter jag och skriver och Du kan genom teknikens under bara gå in och läsa det. Hmmm... gäller verkligen att vara restriktiv i det man skriver. Här skulle jag kunna säga att "Kalle Karlsson är en jädra idiot för han gillar mask" om jag kände för det.

Inte för att det är tillåtet, men vem sitter och lusläser och kontrollerar bloggar? Det måste ju finnas tusentals, bara i Sverige?

Usch, vad farligt...


Ett flertal personer i min omgivning har ordagrannt bett mig att inte omnämna dem i det jag skriver, då jag gör det helt öppet. Inte för att dessa människor har någonting att dölja, men det är ju inte alla som är "psykologiska exhibtitionister" som jag. Jag har inga alls problem med att blotta mina utmattningar eller störningar för hela världen om det är så; skrivarglädjen och feed back-en från bloggkamrater uppväger allt. Och så är jag en öppen människa. Men så pass intelligent är jag (fast mer är det kanske inte!!! :), att jag inte öppet lämnar ut mina vänner här.


Vi är alla olika. Och tur är väl det. Trist skulle det väl bli annars?! ;)


Sov sött, Världen

 
 
Ingen bild

Muppen

30 januari 2011 15:23

Det är kanske jag som varit där 376 gånger...

Beatrice F Wik

30 januari 2011 19:54

Neej du, Muppen!

För det är unika besökare, så det märks inte om varje besökare är där 376 ggr per dag! ;)
För övrigt jobbar väl Gautuchefen alldeles för mycket för att ha tid att läsa bloggar 376 gånger. =)

 
Ingen bild

Bea

30 januari 2011 20:07

Hahaha!!! Svenskläraren och stavning!!! Om ni undrar vad en GAUTUchef är, så är det en Mupp!!! =)

 
Ingen bild

Muppen

30 januari 2011 22:49

Gautu - låter hedniskt eller indiskt...

Beatrice F Wik

30 januari 2011 23:19

Hedniskt skulle passa dig! Du är ju en gammal viking! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards