Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Definitivt dags

Av Beatrice F Wik - 5 februari 2011 22:57


Har tränat ikväll. Fy f-n vad jag har saknat endorfinet!!! Som utmattningspatient får man ju inte träna, det sägs att utmattade kroppar inte riktigt funkar som friska; istället för att bli piggare av att träna, blir man i detta stadium bara tröttare. Jag vet inte, men jag gjorde som jag blev tillsagd. Promenera kan man dock göra, så det har jag gjort.


Men nu anser jag själv att jag är på G att bli frisk, så ikväll har jag tränat. Måste få lite fason på det här döfläsket jag går omkring och drar på. Det känns verkligen i kroppen att jag slappat till mig. Tre kilo har jag lagt på mig under min sjukskrivning. Förvisso spelar väl inte kilona någon större roll: jag kan inte påstå att jag är någon stor kvinna, men jag vill ha dem på rätt ställe. När fläsket på magen börjar hänga över kjollinningen spyr jag nästan. Eller när man börjar tappa musklerna i rumpan, så rumpan hänger platt i höjd med knävecken!!! :-) 

 Nej, det är definitivt dags för mig att köra igång med min träning igen.


Sov Sött, Alla!

 
 
Dina

Dina

6 februari 2011 00:15

Usch, det finns inget värre än en platt rumpa! Jag vet, för jag var plattrumpad hela tonårstiden, fy tusan!:-(

http://www.dinasblogg.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

7 februari 2011 00:00

Neej, det är inte snyggt hos kvinnor. Bara att träna på! ;)

 
Ingrid

Ingrid

7 februari 2011 15:58

Hej vännen ! Har läst ikapp några bloggar, eftersom du varit så flitig med att skriva på slutet :-) Det glädjer mig att du är på rätt väg & att du känner mer energi än tidigare! Önskar dig all lycka till, kram på dig!

http://iddeh.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

7 februari 2011 19:18

Detsamma, Ingrid! All lycka!
Kram, Vännen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards