Alla inlägg den 5 april 2011

Av Beatrice F Wik - 5 april 2011 22:37


Oj, vad jag skriver idag!!! Har uppenbarligen fått värsta inspirationen! :)


Ville säga, i alla fall... till de "nygamla" kollegor jag träffade idag (har en "drös" av Er som Fb-vänner, så jag antar att Ni finns där och läser):


Tack för Ert vänliga välkomnande! Det betyder jättemycket för mig!


Varm kram från mig

Av Beatrice F Wik - 5 april 2011 20:51


Jag har inte velat skriva om det här; det har känts sekretessbelagt, av någon anledning, men det är det ju faktiskt inte, så jag kan vara helt öppen. Under de kommande åren kommer den största reform som någonsin skett inom skolan att ske. Eleverna kommer att påverkas i form av ny läroplan, nya betyg mm. Jag kommer att påverkas i mitt yrkesliv. Jag byter arbetsplats, kommer fortfarande jobba inom samma kommun, men på en annan skola.


Jag har jobbat där tidigare, och en gammal kollega sjöng för mig idag när jag kom för att delta i en konferens: "Nu kommer Bea tillbaka. Nu är det som det ska!" =)

 

Jaa, nu är det som det ska. Fast jag har haft en jättefin tid på den andra skolan med, och kommer sakna mina härliga kollegor hemskt mycket, men de försvinner ju inte från jordens yta, lyckligtvis :-) och det är gångavstånd mellan skolorna, så jag ska inte släppa kontakten. Inte en chans, alla söta kamrater!!!


Önskar Er en god natts sömn!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards