Alla inlägg den 9 april 2011

Av Beatrice F Wik - 9 april 2011 20:43


Åååå, vilken härlig vårdag det varit idag! "Nästan som sommar" sa min son. Det var verkligen sommarvärme vid söderväggen. Satt och drack kaffe där i eftermiddags och det var hela 26 grader i solen! Så underbart att våren är på väg...


Fick en lång, lång promenad i solen, med älskade väninnan.

Livet blir så annorlunda när man är sjukskriven. Nu jobbar jag ju förvisso deltid, och kommer ut en del, men jag har i princip alltid jobbat heltid (förutom under mina mammaledigheter- då man haft fullt upp med ungar, dagissnack, babyrythmik och mammafika:) och jag kan påstå att en rätt stor del av ens sociala liv tas ifrån en i samband med att man inte är på jobbet. Åtminstone har jag upplevt det så. Nu har jag förvisso inte riktigt fått orken tillbaka att delta i megasociala sammangang, men jag har verkligen kommit att uppskatta mina vänner.


Båda mina ungar är fortfarande ute och spelar brännboll, eller vad de nu pysslar med för tillfället. Sååå skönt för dem att ÄNTLIGEN få vara ute!!! :)



Välkommen älskade efterlängtade vår!!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards