Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Beatrice F Wik - 4 maj 2011 23:47


Hej alla fina bloggkamrater och övriga vänner!

Jag är här för att säga hej då- och på återseende!


Jag säger ajöss till Bloggplatsen, men kommer att spara bloggen, framför allt som den utgör en sorts dagbok för mig, som ögonblicksbilder, som jag kan titta tillbaka på. Vill Du, kan du gå in och läsa min gamla inlägg; förvisso med all säkerhet knappast av något större intresse för någon annan än just mig själv: "Hur tänkte jag då... liksom?"

 

Se nedanstående inlägg- jag har tröttnat på just Bloggplatsen, men tänker för den delen inte sluta skriva- det är en del av mitt liv! Jag skriver för terapi och jag skriver av glädje. Jag tänker fortsätta att berätta- jag är gjord för att berätta!!! :-)

Och jag kommer att fortsätta läsa hos Er, av mina vänner som skriver på Bloggplatsen- får väl länka Er från min nya blogg.


Ja. Så är det. Jag lämnar Bloggplatsen, men långtifrån för att sluta skriva!!!

Jag har redan skapat en ny blogg, på en ny bloggportal som jag fann genom min dotter, och finns nu att läsa på beabloggar.devote.se

 

Välkommen dit!!!

 

Sov sött, där ute!!! :)



Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards