Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Beatrice F Wik - 6 oktober 2011 20:46


Nu när jag avskaffat Facebook, unnar jag mig lite tid ibland tid med att sitta med min gamla blogg: den här. Jag läser gamla inlägg, för skojs skull, för att se hur jag resonerade "då och då".

Det är det som är själva nöjet för mig med att blogga; här har jag en hel dagbok, med bilder och hela faderullan! ;)


I alla fall: Vid varje tillfälle jag loggar in mig här, kan jag se antalet besökare på bloggen. Jag kan naturligtvis inte se vem som besökt mig här, utan det står bara en siffra, och jag har fortfarande ett gäng besökare här.


Tusen tack för att Ni söker upp mig, mycket vänligt av Er att "läsa mina tankar"! ;)

Jag kan nästan låtsas att jag är författare, ju.... fast jag egentligen vet att jag bara är en gammal vanlig lärarinna i Grums. =)

Och drömma ska man väl alltid...


Nåväl: Jag ser på besökssiffran när jag loggar in, att jag fortfarande, trots att jag slutade blogga här för fem månader sedan, har en del har läsare.

 Så skojigt!!! Det är därför jag skriver just nu:


Besök mig på min nya blogg:

Beabloggar.devote.se


Och tack, igen, för att Du kommer hit! :-)


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards