Alla inlägg den 26 april 2012

Av Beatrice F Wik - 26 april 2012 21:56


Hm... törra fröken ibland.

Det där med särskrivning betyder nog en del, trots allt... Eller hopskrivning.

Jag har alltid fascinerats av ord. Ord på alla språk. Jag gillar att leka med ord; pratar alla möjliga löjliga språk... Typ rorövovarorsospoproråkoketot. Kokanon dodu dodetot?


Jovisst, barnsligt...

Men det är väl så barn lär sig. Leka med orden.


Idag har det varit min dag, och jag tackar Alla som uppmärksammat mig!

 

F-n, jag har inga alls problem med att ta mig ett år närmare döden.

Jag är från hjärtat bara stolt.

 

Jag har också varit 25, och Ni är gudomligt vackra- donnorna! ;)

Ta vara på den där tiden- den kommer aldrig mer igen! :)

 

Ni kommer hit en dag, Ni med.

 

Inte för att jag är lastgammal, men jag bär rynkor och valkar med heder.

Jag får lov att acceptera att ämnesomsättningen avtar, parallellt med de 40.

Jag skulle inte vilja se ut som en ung flicka igen, för det där har jag ju redan gjort.

 

Det finns något som är mera betydelsefullt, och det kommer Du att upptäcka med åren.

 

Tryggheten, säkerheten, modet.

Det är häftigt! :)

 

Sov Sött; Alla!!! ;-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards