Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Beatrice F Wik - 4 maj 2012 23:40


... blogghumör idag.:)

Vill dokumentera lite, f a för min egen skull om mina underbara kattungar. Mina och Tessans <3.

Och Ellis o Gabbes, så klart.


De fyller tre veckor på måndag.

De vita (namnlösa, tjej-kille förmodligen) är de som varit mammigast och "gnälligast". Vill helst vara med Tessan, inte med Kattmormor.


Mimmi är sköldpaddsfärgad, störst och tidigast att börja gå, tätt följd av Lennart, den röd-vita. De började väl stappla sig fram för ett par dagar sedan, innan dess kravlade de bara. Stapplar dock fortfarande och somnar efter en kort stunds promenad.


Mimmi var också först att öppna ögonen. En vecka och en dag gammal. Lennart någon dag senare, de vita ytterligare någon dag senare.


Den tuffaste- som vågade "umgås" mest med mig, dvs våga bli upptagen utan att gny, var Lennart. De vita vill fortfarande helst inte vara med mig.


Och just nu sover alla fyra tryggt uppradade vid mammas tuttar, eller vad säger man... spenar?


Sov Sött, Facebook! ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards