Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Beatrice F Wik - 10 maj 2012 21:36


Ååå, vad skönt det ska bli att krypa ner!!!

Alldeles snart, under täcket- och ha en lång natts härlig sömn framför sig! :)

Nybäddat i sängen, jag är nyduschad och tränad... sååå härligt!

 

Intill katterna, som sover i andra delen av dubbelsängen.

"Håkans del" vill jag gärna säga, fast det snart är ett år sedan han sov vid min sida.

Katterna som spinner, när jag rör vid dem.


Och imorgon får jag hem barnen igen.

Blir nog en intensiv helg med Gabbes orientering, kattvisningar och jag vet inte allt...

Samt det där vanliga helgköret: städa ikapp, tvätta veckans drös av kläder, stryka.

 Förra säsongen klippte jag gräset varje vecka, men nu får det tamejtusan bara bli varannan. Åtminstonen tills skolan är slut.


Laurence och jag ska träna imorgon.

Härligt! ;) Jag ska ta tillbaka den förlorade kroppen!!!

 Kroppen jag förlorade i samband med min utmattning, då jag varken orkade eller fick träna, utan bara låg, som ett kolli, i sängen, kort sagt "utmattad".

Men nu ska ingen komma och säga till mig att jag ska ta det lugnt, för jag är friskförklarad! :) Jag jobbar heltid nu, så jag kan gott och väl unna mig att efter arbetsdagens slut gå till gymmet och bara kämpa och kämpa. Träna igenom varje del av kroppen, gång på gång på gång. Tills formerna sitter där de ska. Rumpan, midjan, låren, armarna...

Så himla gött! :)


Fast först ska jag soooova!;)
Go' Natt!!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards