Alla inlägg den 12 december 2012

Av Beatrice F Wik - 12 december 2012 22:09


12 december 2012. 121212.

Och jorden gick inte under idag heller.

Bombnedslag i mitt hus, däremot. Borde ta vara på det, men jag måste nog prioritera sömnen. Mysa lite med Elli (vi killar varandra på ryggen- bland det bästa vi båda vet). Kvart över sex imorgon kör jag henne på luciatåg imorgon. Och nu är man trött. Men idag satte jag sista betyget för i år; iiiiiii!!!! Det är något visste det med att sätta betygen. De symboliserar så mycket arbete. Både från min sida och- framför allt elevernas. Och när man skriver in dem: sååå j-a gött!!!!

Gabriel får sina första betyg i år också. Ska bli så spännande. ;) Fast jag vet att han har lätt för sig i skolan, men det ska bli roligt att se hur bokstäverna ser ut på papper.

Usch, vilken dålig inspiration jag har ikväll. Min hjärna är urblåst, tror jag. Man kan ju fråga sig vad jag gör här framför datorn. Slappar...

Hatar förresten kylan. Jag ska flytta "hem till Frankrike." :-)

Jag har kommit på att jag nog hör hemma i Frankrike egentligen. Min väninna är fransyska, och när det kom en ny kollega till mitt jobb, hade hon på något vis fått för sig att det var jag som var var fransyska; hon tyckte jag såg ut som en fransyska. Så nu längtar jag "hem" till värmen i "mitt" Frankrike. :) Mitt och Laurences.


Sov gott i Vikingaland (huualigen;)!!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards