Alla inlägg den 20 december 2012

Av Beatrice F Wik - 20 december 2012 23:09


Jag borde vara stressad, men är det inte.

Storstäda och handla några fler julklappar, handla all mat, göra iordning all mat. Tills på måndag- julafton.

Nu börjar jag tappa julsuget igen, men jag hoppas det kommer tillbaka. Det ska bli jättemysigt att umgås, men allt det här innan... puh... :( Längtar i ärlighetens namn mest till juldagen, när hetsen är över; men nu är det bara att köra på! ;-)

Imorgon kväll ska jag för övrigt på konsert med några goa grabbar (ja- minst en blir det i alla fall, men jag tror de blir fler:) Lite hårdrock blir fräs för fröken fräken, det. Ska bli riktigt kul, faktiskt.

Imorgon kväll vid den här tiden rockar vi loss, grabbarna och jag!!! =)

Men hjälp... världens mest förvirrade, är jag, ibland.

Kanske var inte konserten imorgon, ändå? Och vips hände något med radavståndet här, med... Konserten var nog den 22 december... Får ta reda på det.

Ibland är man verkligen hönan Agda på riktigt.

Nyss pratade jag med min gamle Bäste Leif. Så underlig syn han har på sig själv, den mannen: Vi pratade om intelligens, och han ser sig själv som medelmåttig. Så knäppt. Undrar var han fått detta ifrån. Leif är en av de mest intelligenta människor jag känner. Verkligen- så kompetent på alla de plan. Så det så.

Sov gott i natt! :-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards