Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Beatrice F Wik - 3 januari 2013 22:26

 "På spåret"

Av Beatrice F Wik - 3 januari 2013 07:15


"Gör vad du kan av det du har, där du är."

-Theodor Roosevelt.


Vilket ypperligt citat!

Är det något jag lärt mig under livets gång, så är det att vi människor aldrig kan jämföra oss med varandra. Vi är hela tiden på olika platser i livet (och då menar jag inte rent geografiskt).

Det är så lätt att tro: "ja, nu är jag här... nu är det kört", men livet ändras ju hela tiden.

Alternativt börja slöa till och tycka att "nu har jag redan allt." Mycket farlig tanke!

Det du har just nu: Använd det- och jämför det inte med vad någon annan har.

"Loppet är långt. Ibland ligger du efter, ibland före- men egentligen tävlar du bara med dig själv."

Sa någon klok. Minns inte vem?

Jag har fått låna Leifs avancerade dator nu- är inte helt hundra med den, men jag märker att den är tjusig. Min är hos doktorn. ;) Vad gjorde jag utan Leif, tro? <3


Hihi... jag kan därför inte skriva för lång tid i taget, då loggar den ut.

Jag är en riktig korkskalle med datorer!!!


Ha en fin dag !!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards