Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Beatrice F Wik - 23 januari 2013 23:45


A puuuh!!!

Kvart i tolv är klockan och nu blev jag färdig med dagens uppgifter.

Måste bara slappa lite här innan jag  går in i den där fridfulla, underbara dimman som sömnen ger...

Här kan jag bara skriva blahahahahaha; behöver inte anstränga mig ett dyft för att det ska låta bra, vilket hjälper min hjärna att tagga ner. Jag har just gjort klart min första uppgift på svenskakursen, och läser man en kurs i svenska språket vill man ju inte direkt skämma ut sig genom att påbörja den med att lämna in en uppgift där man skrivit helt bak-och-fram. :((

Den här veckan har hittills varit den mest intensiva vecka jag haft på många år- både privat och i jobbet eftersom jag börjat plugga samtidigt- och jag älskar det! (Hihi- än så länge, men jag lär nog pusta, svära och svettas innan allt är klart)

Det har hänt så mycket skojigt för mig privat också, helt otroligt, men nuuu börjar ögonen bli tunga, så nu ger jag mig för idag.


Zzzz.... fortsättning följer...Zzzz

Sööööööööööööööv Gööööööööööött

(Så här får man skriva när man bloggar)  =) !!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards