Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Beatrice F Wik - 27 juni 2013 23:08

Det här var inte lätt... Undrar om mitt inlägg publiceras? Jag sitter på en fotballsbar på Cypern, med ryggen mot den stora skärmen. Det är min son som är fast i spelet. Det är gratis wifi på baren, så på något sätt måste man väl roa sig... Natten är svart som brukligt vid dessa breddgrader och det är fortfarande varmt. Jag plockade just av mig solhatten, dels för att den inte behövs i natten och dels för att det är svettigt. Luftfuktigheten är för övrigt rejäl.Idag har vi varit på båttur på mitt älskade Medelhavet. För första gången i mitt liv, tror jag, blev jag sjösjuk. Mycket underligt; jag brukar tåla det mesta vad gäller sjögång, jag är ju nästan uppväxt på sjön. Men havet i övrigt var så klart alldeles underbart och jag gick mig en ordentlig simtur mitt bland vågorna. :)Ett av resandets glädjeämnen är alla nya människor man möter! Jag har just dansat här, macarena, eller vad heter det med de få kvinnor som finns här på fotbollsbaren. De berömmer oss, eller vad ska jag säga... Ger oss svenska kvinnor komplimanger för de tycker att vi är vackra!;-)'I Sverige finns världens vackraste kvinnor' sägs det här och det får vi väl suga av oss åt :-) eller åt oss av!!!;) ( vare sig det är sant eller ej)Det första var ett skämt, jag är ju rolig också, inte bara vacker svenska!!!:-)) Nu ska vi se om mitt inlägg publiceras, ska bli spännande. Hoppas livet är gott där uppe, med!!!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards