Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Beatrice F Wik - 21 juli 2013 22:12


Jag är inget solfreak, ja i alla fall inte om man ser det hela realivt, och det mesta är ju ändå relativt.

Fortfarande inte badat i sjön i Sverige i år. Då är man dokumenterad badkruka- i den här värmen!!! Inte heller är jag överdrivet intresserad av att bli solbränd, så att ligga och pressa i solen är definitivt inget jag roar mig med allt för ofta. Passar istället på att träna så ofta jag kan, nu när jag är ledig. Det är sååå skönt att åka iväg till gymmet utan tidspress. Och folktomt är det i gymmet, som förvisso är rejält varmt, men det är på något vis tillfredsställande att känna svetten rinna när man anstränger sig fysiskt.

Jag har ju ett sådant jobb, där jag verkligen får vika mig dubbel om jag ska bli svettig där- nästan omöjligt! =)

För övrigt är min familj kattvakt och sköter släktingarnas hus, och där är inte blomvattnadet gjort på fem röda direkt... det är som en stor blombutik; släktingarna har tre våningar och en stor trädgård, så de har minsann sysselsättning...

Ingen vidare inspiration idag att skriva; det är torka både ute och inne- i min skalle.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards