Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Beatrice F Wik - 2 januari 2014 22:00


"Jag har inte gjort några misstag.

Det finns väl ingen människa som gör några misstag?"


Kungen.

I särklass roligast i kungafamiljen.

 

Av Beatrice F Wik - 2 januari 2014 09:58


Detta är mitt första inlägg för i år.

Jag hade en fin nyårsafton tillsammans med släkt/vänner. Fast jag är inte så förtjust i raketer längre, för mina katters skull. De har varit livrädda! För övrigt är det vackert och festligt så klart, med fyrverkerier. Det är ju vi som är människor som bestämmer, men jag tycker ändå att vi bör ta en viss hänsyn till våra fyrfota vänner- vi lever ju inte ensamma på den här jorden.

Jag tänker inte dela med mig av några nyårslöften, men de finns. Här inne i min skalle.

Nytt år- nya sorger. Så nu kan vi glömma de gamla!

Eller... Nytt år- nya möjligheter,

Är inte på något vidare käckt humör just nu, så jag tänker inte vara överdrivet positiv.

(Fast jag gillar verkligen att det inte är arktiskt kallt just nu.)

Hoppas i alla fall att vi har ett fint år framför oss!

Ärligt talat tror jag att det blir ett bra år. Det känns så.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards