Alla inlägg den 12 januari 2014

;-(

Av Beatrice F Wik - 12 januari 2014 22:10


Det kan inte vara nyttigt att träna. Jag blev verkligen sjuk under ett träningspass ikväll. Gick in i gymmet helt frisk och kom ut med en känsla av feber och är nu riktigt snuvig Har ont i kroppen. Skit. Jag vill inte bli sjuk i den här kylan, som jag för övrigt inte alls tycker om. ;( Huu... Ynklig...

Funderade när jag stod i den där runnermaskinen om jag ska satsa på Stadsloppet i vår. Det skulle vara riktigt kul, faktiskt. Jag har inte varit med och sprungit på länge, länge och nu är jag ute i god tid, så då hinner jag träna upp mig.

Problemet är bara att om jag ska orka springa så långt snabbt behöver jag bli kvitt några kilo och att banta är så fruktansvärt tråkigt. Men kanske värt besväret.

  Nu ska jag slappa och bara tycka synd om mig själv.


Av Beatrice F Wik - 12 januari 2014 06:44

 Sent tog julen slut här i år.

Jag brukar plocka bort julsakerna alldeles innan trettondagen i vanliga fall, men det blev inte så i år. Orsaken till att jag är så kvick är att jag bara blir stressad när jag ser dem och vet att allt är över. Julsakerna är mysigast före jul. Nu vill vi ha tulpaner och vårfärger i vårt hem! :)

 

Dagge vill med Tomten in i förrådet!


 

... Och Tomten fick sig en puss i år med. Då klarar han sig till nästa jul!


 

Julkalas hos morfar när vi klädde granen. De blev så vacker, sååå.

Det blir bara bilder på mig, vilket kan te sig lite ego men jag vill så klart inte fläka upp bilder på andra, det är ju jag som valt att blogga. Katterna får stå ut med fotomodellandet och barnen tillåter bara att jag tar med dem i min blogg om jag först frågar dem- om jag får.


... Men nu är den slut.

Hej då, julen 2013.

Den var trevlig i år.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards