Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Beatrice F Wik - 16 januari 2014 20:18


Jag har ont i kroppen, är snuvig och hostig. Har sovit med en kudde mellan benen (ja, det låter allt, det... jag menar en kudde emellan mina ben för att benen är ömma, så det gör ont när de vilar mot varandra.) och jag har huvudvärk- bläää!!!

Jag blir jättestressad av att inte jobba så jag ska försöka ta mig iväg imorgon till jobbet med hjälp av ett par alvedon.

Det är kallt och j-igt ute också och jag längtar bara efter våren.

Vintern är ok om den är mild. Det får regna hur mycket det vill, men det får inte vara för kallt för mig. Tyvärr är det inte jag som bestämmer.

Allt känns bara jobbigt just nu, men det blir nog bättre.

Får försöka vara lite positiv.

Tänk om man kunde sluta se saker ur en mörk synvinkel- vad mycket som skulle vara vunnet.

Jag har alltid varit svartmålande (det är väl därför jag fäst mig så vid Ferlin "Den vackraste dagen som sommaren ger, har det hänt att jag längtat dit")

Det blir ju som man gör det.

Men men... Syster Yster är Dyster. Hmmm... =(

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards