Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Så man inte flippar ur å blir galen på riktigt

Av Beatrice F Wik - 22 februari 2014 09:15


Hahaha, jag skrattar när jag läser vad jag skrivit under dagarna som gått, och åt Luvcatz målande kommentar: "Det är tur att man får skriva av sig annars hamnar man väl snart på hispan". :-)


Ja, det är en djävulsk tur. Det är fruktansvärt påställt ibland- från alla håll.

Det är väl det som kallas livet; Det ska inte gå på räls (det vill jag nog inte, heller).

Men ibland, som sagt... Det är pressat på alla fronter och man (läs jag) är vissa stunder en hårsmån från att flippa ur totalt. Måste andas, puh... få ur sig skiten. Det är därför jag skriver bland annat, det är otroligt avstressande.

Och jag håller en fot på marken genom att prata av mig. Prata, prata, prata. Så det inte slår slint totalt, hahah!!!=)

Allt bara pyser över och man blir inspärrad, hämtad i tvångströja, helt omöjlig att ha i ett möblerat rum. Hualigen.


Lady Gaga-  Here  I come :/



 
 
luvcatz

luvcatz

22 februari 2014 17:45

Härligt att du tog det som jag menade :-)

Känns juh igen så mycket som du skriver - det går igen i människorasen, so to speak :-)

Ha en fin kväll,här blirre mello o ostbollar :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

22 februari 2014 17:50

Hahha, ja jag skrattade!!! =)

Man måste få skämta om saker å ting, det är befriande att bara få se det komiska i allting!
Hoppas ingen som läser tror jag är galen på riktigt, bara!

Ha en toppenkväll du med, min vän!

 
Ingen bild

Elinor

23 februari 2014 00:31

Kan du ringa mig? Höra av dig iallafall

Beatrice F Wik

23 februari 2014 01:12

Sicken tur att du är hemma nu Gum

 
luvcatz

luvcatz

23 februari 2014 16:47

Ja, våren är så välkommen :)

Mellon sög igår :/

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

23 februari 2014 16:59

:( Träligt. du...

Jaaa!!! Nu går det åt rätt håll, nu kan det bara bli bättre! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards