Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Beatrice F Wik - 15 mars 2014 19:28


"Han är helt jävla underbar" skrev någon om Thåström.

Och jag håller med, jag har alltid gillat hans röst och det han skriver.


Jag har en kamrat som bott i samma kvarter som den här karln.

"Tänk att någon som är så borta i livet kan skriva så bra" menade hon i samma andetag som hon uttryckte: "Jag tror ni skulle gilla varann, du och Thåström."

Det kanske vi skulle. Om våra vägar någon gång skulle mötas och det vet man ju aldrig, allt kan ske i en värld som denna, men sannolikheten är ju inte så stor, så jag nöjer mig med att lyssna på hans musik och njuta av det.

Vi kanske är lite lika (syftar då inte på hans sång och musik, utan snarare på det där med att han sägs vara lite "borta i livet" om han nu är det privat.)    =)

Jag har i alla fall bestämt mig, jag som tror på reinkarnation (åter-in-i-köttet) att i nästa liv ska jag se till att skaffa mig en enorm konstnärlig talang! Tänk att få försörja sig på sin kreativa sida, vara musiker, författare, konstnär- vilket privilegium! Få förunnat; de flesta får ha det som hobby, som jag, och det går ju det med ;-) och jag skulle bli knäpp om jag inte fick utlopp för det där kreativa, på något sätt.




Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards