Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Beatrice F Wik - 19 mars 2014 21:31

Tröst när det är segt

Av Beatrice F Wik - 19 mars 2014 17:53


Jag kopierade just en bild till Blogglatsen, men är det inte ens egna går någon slags spärr in och de försvinner, lämnar ett kryss bakom sig.

Jag läste lite om positivt tänkande och fann den här bilden som jag tänkte dela med mig av, men det gick uppenbarligen inte, så jag beskriver den istället. Den fick mig att skratta nämligen! =)


En seriefigur som sitter fast med foten i en dörr- bild ett.

Bild två: Någon går förbi: "Jaså, du sitter fast med foten i en dörr?"

-"Jajemensan!!!" svarar mannen glatt.


Det är ungefär som jag känner mig nu. Rätt glåmig, livet är nyanser av grått.

"Jaså, du har åkte på det där med?"

"Jajemensan vettu, här åker vi på allt och jag tar det som en stooor utmaning!!!"


Jag är Murpys lag, personifierad.

Och på detta har jag ett enormt positivt sinne.

Tror jag skrattar ihjäl mig.


Tjohooo, bättre än så här kan det inte bli!

Snö, grått och jag är i toppform. Mars. YEEEES!!!!

Och jag är aldrig ironisk, nej, jag är så här käck.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards