Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Beatrice F Wik - 31 mars 2014 21:19


Snälla nå'n... Är det så här folk mår som sover bra???

Jag somnade megatidigt igår efter en lååång härlig promenix i solen. Skulle bara gosa med katterna på sängen, barnen var hos pappan sin.

Men ooops... tittade på klockan: Halv ett. Vad göra? Gå upp nu?

Neej, envist låg jag kvar och ett-tu-tre ringde klockan, halv sju och jag steg upp som en strålande sol. Pigg och munter! Brukar i vanliga fall släpa mig upp som en urlakad disktrasa och tjura hela vägen till Grums över livets orättvisor, typ.

Det syntes till och med på utsidan... En kamrat surnade skämtsamt till: "Sådana som du ORKAR jag verkligen inte med idag- tur att vi är i olika arbetslag, du ser FÖR fräsch ut."

Ja, det är lustigt hur sömnen påverkar oss. Jag har varit en lärka hela dagen idag. Ska försöka masa mig i säng tidigt idag med och se vilka underverk sömnen kan göra i natt.

  


Sov Gott!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards