Direktlänk till inlägg 11 april 2014

Gulligt <3 <3 <3

Av Beatrice F Wik - 11 april 2014 21:45


F-n. Jag har feber- igen. Ont i halsen och kroppen. Inte särskilt roligt, men då får jag stanna upp och ta en lugn helg. Så lugnt det någonsin går, har några punkter programmet, men det jag kan kommer jag att stryka och bara vila upp mig.


Jag ska berätta något gulligt.

Jag har världens finaste son (förresten... vems son är inte världens finaste? Och dotter med, för den delen.) 

I alla fall... G och jag har en mycket fin och nära relation. Många jag känner vill ha storfamiljer. I all ära. Men det blir också väldigt speciellt, väldigt mysigt i en liten familj. Vi är bara tre: jag, min dotter och min son. Och det har sin tjusning, det med. Vi står varann otroligt nära och har enormt starka band mellan oss. Mina vänner brukar säga att jag är väldigt mycket mamma. Så är det. Men jag är ju MYCKET av allt, hehe!!! :) Det ligger i min personlighet.


Men nu skulle jag ju berätta något gulligt. Jag fyller år nu i april och min son vet att jag gillar smycken, så han ska köpa ett halsband åt mig, jag har fått visa honom vad jag vill ha. Fina killen! Han kommer att bli en underbar framtida make, vet exakt hur kvinnor ska tas. Han blir en vinstlott, det garanterar jag!!! ;)

 I relation till hans "inkomst" (han fyller 14) kommer smycket bli dyrt för honom, men han envisas och vill ge det till mig. "Mamma, du fyller 40, klart att jag ska ge dig något fint". Oavsett pris på halsbandet kommer det i alla fall bli ett av de i särklass dyrbaraste smycken jag någonsin ägt. <3 (Tyvärr har jag rätt dålig respekt för pengar, kan vara alldeles för slarvig, men det är svårt, för i min värld är pengar bara pengar. Rikedom är någonting helt annat. Visst, pengar behövs för att leva, men i överskott är de bara siffror på ett konto, som man kan köpa prylar för- vare sig man behöver dem, eller ej- men man kan inte köpa sig varken frisk från cancer eller fri från ångest. Och det finns inget pris på äkta kärlek.)


Nu drog jag av mig morgonrocken, sitter här och skriver i bara underkläder, har nog feber.

Vill inte... Skulle använda helgen till roligare saker, ju. =/

Är het som ett brinnande element... så jag ska bara vila ;((


God Natt

 
 
luvcatz

luvcatz

13 april 2014 14:05

Din fina familj låter nästan som min familj - härligt med ungar, de gör inte som vi säger, de gör som vi gör så du kan ta åt dig av äran att de är så fina :)

Kram

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

13 april 2014 16:58

Härligt, luvcatz! =)

Ja, tack det ska jag göra!
Du med! Du är en varm , klok å härlig kvinna! Å lite crazy, haha!!! :)

Kram

 
Annie

Annie

13 april 2014 14:26

Vilken gullig son du har! :-)
Trist att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig fort!
Här är det halv sjukstuga, sambon har trillat dit. Så nu hoppas jag bara att jag slipper bli sjuk. Ha en bra söndag :-)

Krya på dig!<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

13 april 2014 16:56

Tack fina Annie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards