Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Beatrice F Wik - 4 maj 2014 22:06


Jag har ingen aning om vad det beror på, men just idag har ovanligt många besökare hittat hit. Roligt! =)

Någon ställde en fråga till en bloggare här på bloggplatsen om det gick att se vem som läser och självklart kan man inte göra det, hur skulle det gå till?

Å andra sidan är ju bloggar till för att läsas, så om det skulle gå att se vem som besökt en blogg tycker jag inte att det egentligen skulle spela någon roll. Det är ju inte olagligt att läsa bloggar... Men som sagt, det är inte möjligt, enbart antalet unika besökare regeistreras samt hur många gånger sidan visas. En topp för min blogg är kvällstid, mellan tio och elva, viljet känns rätt naturligt då jag antar att de flesta människor, liksom jag, har fullt upp på dagarna och först vid tio-elva på kvällen har man ro att sitta ner och bara slötitta på datorn eller mobilen eller hur man nu vill läsa.

Själv tog jag bara en paus just nu, jag är inte riktigt färdig med ett jobb jag håller på med inför den kommande veckan.

Å nu ska jag fortsätta- en liten stund till.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards