Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Beatrice F Wik - 20 maj 2014 06:09


Kvinnan är oberäknelig, sa någon till mig en gång och jag får väl hålla med.

Helt plötsigt vaknar jag klockan sex, pigg som en lärka. Brukar alltid vara stendö' på morgnarna annars, men jag upphör aldrig att förvåna mig själv!!! =)


God morgon Världen, det ser ut att bli vackert väder i Karlstad idag så det får bli klänning för min del... jag har inte kommit så långt än, att jag hunnit klä på mig utan sitter här med min ljuvliga kopp kaffe i soffan och iakttar mina tre vilddjur till katter medan de far runt och jagar varandra.

Jag tror jag ska ringa min kollega som jag samåker med och kolla om han vill åka till jobbet lite tidigare idag, jag har massor som ska göras och det är så skönt att få undan saker. Har en del samtal att ringa, men å andra sidan kan jag ju inte börja ringa runt till folk klockan sex på morgonen, misstänker att de skulle bli rätt trötta på mig då.


Aproå att kvinnan är oberäknelig- ja, det är hon minsann, kom jag på ett sämre citat på samma tema:

"Lita aldrig på någon som blöder en hel vecka i månaden utan att dö"

Ja, visst är vi mystiska. Men inte opålitliga för det.


  

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards