Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Beatrice F Wik - 12 juni 2014 22:27


Här är det inte riktigt kväll än. Still going strong, jag grejar och har mig med en fotbollsmatch i bakgrunden.

Dagen har gått i skolavslutningens tecken (och kommer så fortsätta imorgon) och det var lika fantastiskt idag som varje gång att höra de finklädda barnen sjunga i kyrkan. Jag blir precis lika euforisk varje år- och jag säger det från hjärtat.


Men nu har jag krängt av mig kjolen och klackskorna, vilket mina fötter är hemskt nöjda med. De ska få vila sig lite, liksom jag själv. Det har varit ett par hektiska veckor, som alltid vid den här tiden- men nu är det faktiskt SOMMAR!


Sommar, sommar, sommar- och jag ska njuta av varenda minut!!! (även om jag inte går på lov än på ett par veckor, jag ska jobba på sommarskola.)


Och imorgon ska jag äntligen ta mig lite tid för mina kära väninnor, som fått våra dejter uppskjutna både en och två gånger på grund av annat som kommit i vägen, men nu äntligen har vi tid- tid att bara skratta och skvallra och skratta igen, och äta räksmörgås.

      

                              (Ååå... kan bara inte låta bli dem, smileysarna... De är så söta!!!)


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards